1965-1978

מבעד לכוונת

ההסתכלות דרך הכוונת על המלחמות היו זרז לדרכי להבעה חדשים כמו פוטוגרמות  למלחמת ששת הימים ואובייקטים  והדפסים למלחמת יום כיפור.
זו תקופת ההדפס אותו למד בשקדנות. כתב מאמרים והרצה עליו בין השאר באוניברסיטת תל אביב. אומר האמן: "יצרתי הדפסים מתוך אמונה עמוקה שיש ליצור הדפסים טובים אבל זולים, כדי שתהיה אמנות בבתים  של אלה שלא יכולים להרשות לעצמם לקנות אוריגינלים יקרים."

טלפונים ציבורים בגלריה, 1981

טלפונים ציבוריים שבכל אחד הוטמנו מכשירי הקלטת, הוצבו בשנת 1981 בגלריה גבעון בתערוכת קבוצתית.
ההקלטות בשיתוף עם חנוך רון.

מחדליון,1974

מלחמת יום הכיפור הביאה למחאה חברתית "מושחתים נמאסתם", והאשמת המנהיגים וביניהם משה דיין ב"מחדל".

חתכים במטוס, 1974

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec mattis pulvinar 

ההלם, 1974

רישומים במחברתו תוך כדי המלחמה מהחזיתות השונות, הם הודפסו בעיתון הבסיס שלו, והופצו גם בעיתונים ארציים.

הפנתרים השחורים, 1969

האמן הגיב על הזעקה החברתית אותה ביטאו ה"פנתרים השחורים" משכונות המצוקה בירושלים.

משקפיים לבנות, 1971

בתערוכת הפתיחה של מוזיאון תל אביב 1971,  הוצגה עבודתו החדשנית לתקופתה הדפס מבוסס תצלום.

קלסרים וקלסתרונים, 1971

אולמן העביר בשנת 1971 חלק מארכיון הקלסרים של עיתון הארץ למוזיאון רמת גן ושיחזר אותו שם מחדש.

אדום, 1965

הפסל האדום הוא תחילת השתתפותו של האמן בעשייה העכשווית של תקופת קבוצת 10+ האוונגרדית לשעתה, באצירת רפי לביא.

הזמרת בעלת הקרחת, 1968

השתתפותו של אולמן בביאנלה של אמנים צעירם בפריז,גילוי סגנון הפופ ארט ואת המחזות האקזיסטנציאליסטיים של המחזאי יונסקו.

עופרת שבירה, 1968

תצלומיו המעובדים כפוטוגרמות מסצנות שנקלע אליהן, הופיעו בספר שיריו של המשורר יעקב בסר, הם הוצגו בשנת 1968 בהוצאת עקד.

מיניאטורה, 1968

המיניאטורות שהציג בגלריה גורדון ב-1968, הכילו כבר אלמנטים שיופיע מאוחר יותר בעבודתיו: צינורות, רדי מייד, וצביעה דמוית טיח.

מבעד לכוונת

The best way to experience our wide collection of sweets is to visit the store. Follow the aromas and choose the most enticing sweets to satisfy your palate.

סגירת תפריט