רישום וציור 2D

יש ללחוץ על כפתור העריכה כדי לשנות את הטקסט הזה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעגדדגט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי צש בליא, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק.

שורשים וצמרות, 2016

מחזור חיי העץ כמשל למחזור חיי האדם,  גד בהתבוננות בטבע מצא כי השורשים הם בבואה מהופכת של הצמרות.

פייטה, 2013

האמן מפקיע את דמותה המוכרת ביצירות אמנות רבות מהקשרה. הוא בונה דמות של אידישע מאמה
הבוכה על בנה היחיד ועל בניה שנכחדו בשואה.
מקבילה יהודית של הפייטה.

בדיקות גורליות, 2012

רישום המתאר את מיפוי המוח בתוך מגנט ענק. סבך חוטים מתקשרים זה לזה ומאיימים על הדמות הזועקת ללא קול בחרדה קיומית.

מצופים ושובר גלים, 2012​

המצופים הנעים על פני הגלים שזורים על גבי חבל מהווים מטפורות למצב האנושי, הם מתלכדים או מתרחקים
על פי אורך החבל וגובה הגל, מאבק בין חומר ורוח.

מחסום ימי, 2010

חלק מגוף עבודות מחסום ימי בהם ציורי מצופים שזורים על חבל, ביטוי לקשרים ארעיים המתחלפים בין המצופים בינם לבין עצמם.

 

גבולות, 1982

הנסיגה וההתקפלות מסיני בשנת 78-82 בארבע פעימות ממחישה את הזמניות של הגבולות ואת הפריכות של המושג טריטוריה.

החדר האטום, 1991

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec mattis pulvinar 

על הכוונת, 1991

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec mattis pulvinar 

הפנתרים השחורים, 1969

האמן הגיב על הזעקה החברתית אותה ביטאו ה"פנתרים השחורים" משכונות המצוקה בירושלים.

אשת לוט, 1996

ההלם, 1974

רישומים במחברתו תוך כדי המלחמה מהחזיתות השונות, הם הודפסו בעיתון הבסיס שלו, והופצו גם בעיתונים ארציים.

תקשורת בעולם של כאוס, 1992

האם סיפורי האימים של אגדות האחים גרים היו הקרקע  הנוחה עליו צמחה התנועה הנאצית? סדרת תערוכות נודדות בגרמניה.

תערוכת קשרים והקשרים

ראיון עם האמן בעקבות תערוכת ״קשרים והקשרים״, בית האמנים ת״א 2012

סגירת תפריט