פיסול 3D

 סדרת פסלים רבי הבעה על מצבו של האדם, ברובם נעה דמות או אובייקט כמטולטלת. הן הוצגו  בבית מאירוב בחולון ובגלריה עירונית עפולה ועוד.

שינוע

בדיקת המושג שינוע. המחזוריות של הפעולות, התקניות וחוסר היכולת לצפיית תוצאת בפעולות לא תקניות.

תלויים

החתירה לשיווי משקלת, מאפיינת סדרה זו  בין תנועה לעצירה. דמויות פסיביות המחפשות איזונים עדינים.

שיווי משקל

האמן מתמרן בין היש לאין, בין התנועה המתמשכת לבין רגיעה, חיפוש אחר שיווי משקל אישי, הד לתמונת עולם חברתית עכשווית.

ממתינים

דמויות אנוש עשויות בטון, בהמתנה לכיליון הצפוי, הדעיכה איטית לקראת הסוף. בעקבות מסע שורשים, וגילוי  הסבל ללא תוחלת.

מטוטלת

קשרים סמויים וערגה, טלטול בין עולמות מקבילים.

אדום, 1965

הפסל האדום הוא תחילת השתתפותו של האמן בעשייה העכשווית של תקופת קבוצת 10+ האוונגרדית לשעתה, באצירת רפי לביא.

מיניאטורה, 1968

המיניאטורות שהציג בגלריה גורדון ב-1968, הכילו כבר אלמנטים שיופיע מאוחר יותר בעבודתיו: צינורות, רדי מייד, וצביעה דמוית טיח.

תפרים, 2009

 מבט כמעט מיקרוסקופי על קטעי צלקות מתאר את סצנת בין הבתרים.

קנקנים, 2003

בסדרת חלות האמן מחליף את הרכות של הבצק בקנקנים, עשויים קרמיקה, המאפשרים גם מזיגת ייןכפרפרזה לטקס הקידוש ביהדות. הוצג בגלריית גלירנה, מזכרת בתיה

לשבור להם את העצמות, 1997

 am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec mattis pulvina

פני נחושת, 1994

 am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec mattis pulvina

כריתה

בביקורו של האמן בבית הקברות של אבות אבותיו נתקל בעץ כרות, הוא חזר במספר עבודות על העץ הכרות ונגזרותיו גזעים וראשי מתכת, התקועים בהם כגרזינים.

מיצב בהמתנה, גלריה.ע חולון 2008

טקסט  בעקבות תערוכת התקופה

סגירת תפריט