הדפס

טקסט

הבית על העץ

פינוי ממקום בו אתה עובד ומתגורר עשרות שנים, אינו תהליך קל. כבר בתלמוד בהשוואה בין אדם לעץ ברור כי העץ אינו יכול ללכת.

פרידות

סדרת דימויים, מטאפורות למצב האנושי על יחסים בין אישיים, אהבות, שנאות, עונשים ופרידות. מחשבות על  אודות הקשר האנושי.

מיכלים

המיכל הוא דייר קבוע ברפרטואר של גד אולמן, בעבר מיכלים מעשה בני אדם, עתה מימצאים של תרבות הצריכה מכווצים, מעוכים, ומשוטחים.

חנוטים, 1984

ב1979 התוודע לסוד חניטת המומיות  בביקורו במצריים במוזיאון המצרי בקהיר. חניטה-צורה של שימור של אדם מעבר לקיומו הפיזי.

בעקבות הנודדים, 1982

סדרת הדפסים הממחישה את אביזרי הנודדים, מתוך הנחה אנתרופולוגית שאביזרים כאלה שימשו את בני ישראל בנדודיהם..

ממצאים, 1982

האמן העתיק מציאות ופיסות קרקע מסיני, מעין תיעוד גאולוגי ואנתרופולוגי, סדרה זו שייכת לנושא הפינוי, המעסיקה אותו עד היום.

קנה מידה, 1982

סרגלי המודדים הם מבשרי הפיתוח והקידמה ,פעולה המפלחת ופוצעת את נוף הקדומים.

אבן נייר ומספרים , 1978

אבן נייר ומספריים, לכאורה משחק ילדים היו כלי עבודתו של האמן וכך כינה את התערוכה הראשונה בנושא פרידת סיני.

חורים בסלע, 1978

החורים בסלעים שגילה גד אולמן במסעותיו בסיני היו השראה להדפס  המקופל לחוברת  ובהם חורים המנוקבים בנייר.

אבנים מתגלגלות, 1984

באחד מסדרת נופי בראשית הוסיף את תאריך הולדתו כסימון למטוסי ריסוס. 

חתך, 1978

סידרת ה"חתכים" מגיבה על הנופים המצולקים והחתוכים ובודקת אסוציאציות לחמוקי ההרים..

חתכים במטוס, 1974

טקסט

סגירת תפריט